Escaperoom Rotterdam Mysterious Plague
- Ontsnap uit 'Mysterious Plague'!
In de kamer kun je diverse hobby’s van de meester zien; het lezen van wetenschappelijke boekwerken en zijn verzameling met menselijke ledematen op sterk water. Durf jij een kijkje te nemen…?
Je belandt in 1836, het grote landhuis is nog altijd bewoond door pestmeester Benedict. Want is die pest wel helemaal uitgeroeid? Gedurende het victoriaanse tijdperk werkt de meester nog geregeld met pestslachtoffers. De meeste patiënten gaan in quarantaine bij hem in huis, maar waar precies? Aan jou om dit uit te zoeken. Weet wel dat de pestmeester met zijn masker beschermd is tegen de besmette lucht die er hangt, of probeert hij iets anders te verhullen? Kom gerust binnen in zijn kamer en kijk goed rond. Houd je ogen en oren open want voor je het weet komt Benedict weer thuis van ziekenbezoek. In de kamer kun je diverse hobby’s van de meester zien; het lezen van wetenschappelijke boekwerken en zijn verzameling met menselijke ledematen op sterk water. Durf jij een kijkje te nemen…?
Meer weten over een activiteit, een offerte aanvragen of een andere vraag stellen? Laat ons jou dan terugbellen. Vul je naam en telefoonnummer in en wij bellen je zo snel mogelijk terug.
Wil je een ticket kopen of een uitje cadeau geven? Koop een ticket of cadeaubon voor één van onze uitjes! Bekijk hier eerst op je gemak al onze uitjes met cadeaubon mogelijkheden. Weet je al wat je wilt?
ma-vrij 09:00-17:00
ma-vrij 09:00-17:00
Binnen 1 werkdag reactie
Tijdsduur: max. 60 minuten
Capaciteit: Minimaal 4, maximaal 8 (4/5 personen is ideaal)
Adviesleeftijd: vanaf 16 jaar*
Moeilijkheidsgraad: moeilijk
Ontsnappingspercentage: 65%
Taal: Nederlands- en Engelstalig mogelijk, neem een leesbril mee indien nodig
Puzzeltypes: Van alles wat, laat je verrassen
Niet geschikt voor mensen slecht ter been/rolstoelafhankelijk.
Wel geschikt voor mensen met epilepsie.
* Er geldt geen minimale leeftijdsgrens, maar wij adviseren onder de 16 niet zonder begeleider de kamers te betreden. De beleving kan spannend zijn en voor sommige opdrachten is het handig als er een volwassene in de buurt is.
Doel: Maak dat je wegkomt…